jump to navigation

Tubitak İlköğretim Matematik Olimpiyatları 2008- Çözümleri Aralık 7, 2008

Posted by sbelian in Ders Notları, Olimpiyat Soruları.
trackback

Tübitak İlköğretim Matematik Olimpiyatları 2008,  sınavının soruları ve çözümleri, hem çoktan seçmeli kısmı hemde klasik kısmının tamamının çözümleri, sitemize eklenmiştir. Uğraşıp çözmek isteyen talebe arkadaşlara kolay gelsin diyoruz.  Çözümleri indirmek için linke tıklamanız yeterlidir… (Bu arada hepinizin bayramınızın, bayram gibi geçmesi dileği ile..)

tubitak-ilkogretim-2008

Yorumlar»

1. ömer - Mart 2, 2009

bu 13. kardeş bize en son olanı lazım

sbelian - Mart 2, 2009

Espri anlayışınızın genişliğine veriyorum bu suali yöneltmenizin sebebini, öyleki Tubitak 2009 sınavı yapılmadan bizim o sorulara ulaşmamız ve çözümlerini size vermememiz imkansızdır. İnşallah öğrencileriniz bu yıl yapılacak olan sdınavlarda başarılı olurlar:-)

2. ahmety - Nisan 16, 2009

hocam lise 2008 çözümleri yok mu ya da kendisi kitapçık halinde

3. sbelian - Nisan 18, 2009

Hocam çözümler var ancak bu çözümleri bir yayınevi için yaptım. Buradan vermek isterdim ancak, sizde anlayış gösterirsinizki bu etik bir davranış olmaz. Ancak http://www.nokta2000.com adresinde tüm yılların hem ilköğretim hemde lisenin sorularının ve çözümlerinin bulunduğu kitabı öğretmen fiyatı ile hem kendinize hemde öğrencilerinize alabilirsiniz. Eğer acilen bir çözüme ihtiyacınız varsa, soru yılını ve numarasını vermeniz dahilinde size çözüp yollayabilir. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Saygılarımla…

4. ahmety - Nisan 23, 2009

cok saoln

5. ahmety - Nisan 23, 2009

bi de ben ogrenciyim cok saolun hosuma gidio ama ben lise 1 sınıfına giden olimpiyatlara calısan bi ogrenciyim😀 hersey icin cok tesekkur ederim😀


Bir Cevap Yazın

